Rólam

Kedves Menyasszonyok!


Jersey Dia vagyok, esküvői ruha tervező, empata, szocioterapeuta, ergoterapeuta (rehabilitációs tevékenység terapeuta), reiki mester-tanár.


Több, mint 20 éven keresztül készítettem fel a menyasszonyokat az esküvőjükre, s ez idő alatt közel 900 menyasszonyi ruhát terveztem és varrattam a varrónőimmel.

Minden menyasszony vágyik arra, hogy olyan ruhája legyen, amilyen senki másnak nincs.

Én személyre szabottan tervezek egyedi menyasszonyi ruhákat, figyelembe véve a testi adottságaidat, és a belső világodat is. Ha olyan ruhát szeretnél, ami tükrözi az érzelem világodat, a személyiségedet, habitusodat, stílusodat, és meg tudod engedni, hogy ebbe beleérezzek, akkor meg tudom tervezni a neked megfelelő ruhát is.

Az elmúlt több, mint 20 évben az esküvőjükre készülő menyasszonyok sokféle lelki problémájával is találkoztam, melyeknél az egészségügyi és a különböző terapeuta végzettségeim által igyekszem segíteni.

Ha te menyasszony vagy, és esküvődre készülsz, és kezd eluralkodni rajtad a pánik, és nem tudsz mit kezdeni a most rád törő nyomással, szívesen segítek neked is.

Keress bizalommal! 


Szeretettel 

Dia

~*~

Menyasszonyi ruhát tervezek a lélek ápolásán keresztül.

~*~


Az alábbi e-mail címen tudsz velem kapcsolatba kerülni: 

Mivel naponta igen nagy mennyiségű e-mailt kapok, ezért tájékoztatlak, hogy a leveleimet minden nap elolvasom, csak idő hiányában sajnos nem tudok azonnal válaszolni rá. Amint időm és energiám engedi, válaszolni fogok rá! Addig is kérek szépen egy icike-picike türelmet! 

                                                                               Köszönöm!